juliiagoransson

Alla inlägg under september 2013

HM

Av julia göransson - 29 september 2013 19:26

Har tänkt att köpa ny kläder.

                    

Av julia göransson - 28 september 2013 12:01

  Årets skolfoto.Blev inte så nöjd.    

        

Av julia göransson - 22 september 2013 14:54

Har varit på konfirmation idag.Det var ganska tråkigt.När jag ändå var där så passade jag på att tända ett ljus för farmors bror som dog i canser för någon vecka sen.Sen så fikade vi och pratade om allt vi skulle göra.Bla så skulle vi åka på Boda borg och åka på två olika läger.Ett läger var i Uppsala och ett var typ i Åre.Sen så skulle vi sova i kyrkan en natt.Sen så gjorde vi inte så mycket mer, Vi fick sluta så jag gick ut och väntade på att mamma skulle komma.Det var så kallt så att jag höll på att frysa ärslet av mej känders det som.Det kändes som om de var mitt i vintern.  Så när jag kom hem så gick jag och tog fram vantarna.

Här kommer några bilder från idag.         

 

Av julia göransson - 21 september 2013 23:00

Har varit på fotbolls match idag med världens bästa lag.Vi var i brunflo och spelade.Vi vann med 12-1.Är jätte stolt över er brudar<3 GOOOO QUEENS......            

Av julia göransson - 16 september 2013 19:25

                  

Idag så har det varit en ganska sorglig dag.Det första men får höra när man kommer till skolan är att ens bästa lärare har dött i canser:( Saknar hon så enormt mycket.Har så många bra minnen med dej.Men när du gick bort så vart det liksom ett svart litet tomt hål i mitt hjärta som egentligen ska fyllas med din värme och glädje.Man kan inte tro att du är den Carina som gick bort världens bästa Carina.Du alltid funnis där för våran klass och stöttats oss i svåra stunder.Till och med vädret var tråkigt på skolan idag och flaggan var halv hissad det regnade mest hela dagen.Det var som att himlen grät för dej Carina<3.Jag hoppar att du fick det bra i himmlen.Att du blev av med alla dina smärtor.Nu är du en av alla vackra änglar som kollar ner på oss från himmlen.Hoppar att vi syns någon gång sen i himmlen..Puss och kram på dej världens bästa Carina<3 (Tänker på dej)


När jag kom hem så regnade det fortfarande så jag åt middag och gick upp på mitt rum och satte på mjukis byxor och tjock strumpor.Sen så läste jag lite och kollade insta, facebook och sånt där.

Av julia göransson - 15 september 2013 15:14

        

   

Idag så har jag och wilma varit ute och fotat lite höst bilder.Det var ganska roligt faktiskt.    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards