juliiagoransson

Alla inlägg under november 2013

Av julia göransson - 28 november 2013 18:40

Tog och beställde victoria secret i tisdags sheer love , love spell och strawberries and champagne,Beställde dom från nordigfeel.se en ganska bra nätshopping om in fråger mej med gratis frakt och ganska så billiga priser.Tänkte beställa The key och midnight med men hade inte pengar till det.Men sen när jag  hade tryckt på beställ och skulle ge pengarna till pappa så sa han att jag kunde få dom i julklapp.Men det kunde han inte ha sakt lite tidigare så jag hade kunnat beställa dom med.I söndags ås började jag lite lätt med att julpynta rummet så satte upp en ljusstake och några tomtar och varm choklad på det.Idag så hade vi prov och det tyckte jag gick ganska bra med tanken på att jag inte har tränat något, men som tur var så var det ett muntligt prov.Men nu så sitter jag och kollar på skidskytte.                          


Ovido - Quiz & Flashcards